Smluvní podmínky dílenských oprav pro občany a fyzické i právní subjekty

1.Opravna provede opravu podle platných právních předpisů (Občanský zákoník, Obchodní zákoník) v dohodnuté lhůtě a ceně uvedené  v objednávce. V případě, že bude nutné překročit odhadovanou cenu opravy o více jak 20%, bude zákazníkovi nutné zvýšení ceny oznámeno a poskytnuta mu tak možnost od smlouvy odstoupit nebo bude vyžádán souhlas ke zvýšení ceny opravy. V případě odstoupení od smlouvy budou zákazníkovi vyúčtovány náklady, které vznikly servisu s dosavadní provedenou prací a manipulací s přístrojem.

 

2. Servis vydá přístroj pouze proti předání potvrzenky o převzetí. Pokud zákazník potvrzenku nemá, servis vydá přístroj po předložení občanského průkazu uvedeného zákazníka.

 

3. Pokud si zákazník neodebere přístroj do 1 měsíce od uplynutí dohodnuté lhůty (byla-li oprava dokončena později, do 14 dnů od vyrozumění o jejím dokončení), má servis právo si účtovat poplatek 50,- Kč za každý den uskladnění. Nevyzvedne-li si zákazník přístroj do 6 měsíců ode dne, kdy byl povinen si jej vyzvednout, má servis právo přístroj prodat a z výtěžku pokrýt dlužnou částku za skladné a opravu.

 

4. V případě neopravitelnosti přístroje si servis účtuje náklady na manipulaci s přístrojem a výkonem práce spojené s měřením a stanovením technického stavu přístroje dle ceníku práce.

 

5. Opravy jsou účtovány ve smluvních cenách, ceník výkonů práce je vyvěšený na provozovně.

 

6. Zákazník svým podpisem na zakázkovém listu stvrzuje, že souhlasí s těmito smluvními podminkami a jsou pro něj závazné.